vrijdag 21 april 2017

Stage

Beste ouder(s), Beste verantwoordelijke
Korte voorstelling:
Ik ben juf Isauri, studente derde jaar kleuteronderwijs in Howest Brugge. De komende twee weken (24/04 t.e.m. 5/05) zal ik mijn stage uitvoeren in de derde kleuterklas bij juf Céline. Tijdens deze twee weken zullen we samen rond de thema’s ‘Lente in de tuin’ en ‘Moederdag’ werken.
Creatief omgaan met letters:
In deze 2 weken zullen de mama’s dus zeker en vast aan bod komen! In de klas heerst een grote interesse rond het werken met letters en cijfers. Hier zou ik dan ook graag op inspelen.
Wat hebben we nodig:
  • Een blaadje waarop de voornaam van de mama duidelijk geschreven staat in hoofdletters. Het blaadje mag in de mapjes worden meegegeven.
Bijzonderheden of vragen bij het werken rond Moederdag mogen altijd met mij of bij juf Céline gecommuniceerd worden.
Ik hoop dat het een leuke en leerrijke periode mag worden voor uw kleuter!
Met vriendelijk groeten
Isauri Craeye
(studente kleuteronderwijs, Howest, Brugge)
Afbeeldingsresultaat voor moederdag kleurplaten Afbeeldingsresultaat voor lente kleurplaten